2008. április 18., péntek

Ismét teltház





Már tíz órakor elfogytak a jegyek tegnap. Érthető, hiszen a Quimby és a Mystery Gang játszott. Én Quimbyre jutottam be, elvetemülten áttörtem egy 2000-s tömegen és színpad közelébe préseltem magam. Előttem még ugyanennyien lehettek. Az első pár számot még csak-csak kibírtam, de aztán elviselhetetlenné vált a meleg és levegőt sem kaptam nagyon már. Ki kellett jönnöm, mint ahogy azt a legtöbb fesztiválozó is megtette, ezáltal nem a levegő, hanem az emberek cserélődtek. (Igazán lehetett volna építeni egy izzadsággátlás tanácsadás sátrat még valahol a fesztiválon, ahogy azt egyik barátom megjegyezte.) Aztán elmentem feltöltődni egy kicsit, és már csak Dj Palotaira értem vissza. Amit nem bántam meg. A slágeresség jegyében múlt el az éjszaka, összerázva egy kis dnb-vel, kellően felpörgetve az embereket. És tényleg több WC-t kaptunk. Köszönjük.

Penfeszt Pali

Nincsenek megjegyzések: