2008. április 17., csütörtök

Csöpögős

Tudtam én előre, hogy a későn jövő jegy nélküliek hoppon maradnak. Tegnap este még választhatták a Jogász Napokat azok, akik nem jutottak be PEN-re, de ma este a későn érkezőknek már nem marad más a környéken, mint a kocsmák. Dehát egyeseknek az is jobb, mint otthon. És mi lesz itt a hétvégén, amikor a harmincipszi rajongó tinik is jönnek...
Na de még visszatérve a tegnap estére. Volt itt pozitívum, negatívum, meg még sok unicum is. Konkrétan megvalósult a Kiscsillag majd Belga közben a bolygónkra jellemző víz-cirkuláció. Ami belőlünk kipárolgott, az a tetőn lecsapódott, majd visszahullt a fejünkre. Bár ez a többséget egyáltalán nem zavarta (talán voltak akik még örültek is).


Én inkább elnéztem Eszterhez és Gumi Zsusziékhoz, akik a kis sátorban szórakoztatták a lelkes közönséget. Jaj, hiába, örül a lelkem, mikor Eszter sikereit látom, mert mégiscsak a szemünk előtt éli világát Pécs egyik tehetséges zenevirága.
Na ez szép kis képzavar volt, de értitek ugye?


Az elektronikus zene színpadra lépésére már sokan feladták a partit és hazamentek, így maradt hely a táncnak. A dallamosabb Jon Kennedy helyett inkább Kevint és c0pot választottam, akik nyomták a mélyeket, én meg sikítoztam rendesen. Mindaddig, amíg meg nem jelentek mellettünk az akkor már igen kedélyes állapotban lévő tásis kispajtások, akiket személy szerint nemhogy alkohollal nem szolgálnék ki, de be sem engednék egy egyetemi rendezvényre. Szóval hajnali négy felé feladtam és hazasétáltam, ami a Zsolnay gyárból nem kis teljesítmény.


Penfeszt Bori

1 megjegyzés:

c0p írta...

kosz szepen! :D