2008. április 19., szombat

A harmadik napon - meglepetések és chill

Fishbone

Akkezdet Phiaival kezdtünk barátaimmal és rögtön elért az első meglepi. A srácok élő zenekarral léptek fel, akik a Slam Poetry nevet viselik. A név hallatán már kezdtem gyanítani valamit. A slam poetry ugyanis egy újfajta hozzáállás a költészethez. A kezdeményezés kb. 25 éve indult Chicago-ból, de az elmúlt években már hozzánk is eljutott. Örülök neki, hogy itt Pécsett is felfigyelhetett rá több fiatal. Azért Saiid és Újonc a verselés mellett előadott néhány "kezdetes" örökzöldet is, hadd örüljön a nép.

Fishbone - totál őrület

A második meglepetés a Fishbone koncert volt. Bevallom féltem attól, hogy megint akkora tömeg lesz, mint Quimbyn és élvezhetetlenné válik a koncert. De szerencsére még mindig több a tudatlan ember, így bár tele volt a sátor, élvezhető volt a koncert. És mi élveztük is, hiszen a Fishbone egyszerűen tökéletes örömzenét játszik! A közönség pedig némelyik számnál szó szerint extázisba esett. Volt itt bodysurfing, énekesek ugráltak a közönség közé, lányok táncoltak a színpadon (és SK atya, aki valószínűleg hajkoronájával tévesztette meg a srácokat).
Fishbone után kis kitérővel a Brains koncertjén tomboltam két víztócsa között, hiszen az előttük játszó Kowalsky meg a Vega teltházas közönsége igencsak bepárásította a sátrat. A Brainsre visszatérve a srácoknak májusban jelenik meg második albuma, amire érdemes lesz odafigyelni. Kettőkor következtek a dj-k: nagy színpadon Anima dj-k, kissátorban Carbothronic est. Kicsit úgy éreztem magam, mintha visszacsöppentem volna 4-5 évet, de már nem tudtam úgy pörögni ezekre a zenékre. Mivel inkább kis nyugira vágytam, barátaimmal benyomtunk egyet-egyet a sokak által egekig magasztalt tejfölös lángosból, aztán irány a buszmegálló, ahol a tömeget elnézve más is úgy gondolta, hogy tartalékolja az energiáit az utolsó napra.

Periszkópos dj-k

Penfeszt Bori

Nincsenek megjegyzések: