2008. április 17., csütörtök

Fáradtan

Sajnos késve értem a Széchenyi térre, ahol a versengés folyt. Ebből már semmit sem láttam. Pedig csak 15 percet csúsztam. De már csak a La fanfare en pétardra értem oda, akik ismét kitettek magukért és megtáncoltatták nemcsak a Széchenyi teret, hanem a Jókai teret is. Alig voltunk 50-en. A csapatokon is megfiegyelhetőek voltak már a fáradság apróbb jelei. Most már inkább "energiát" töltöttek magukba, és nem "mámort okozó édes nedűt". A zenekarral ismét semmi gond nem volt. Ugráltak, feneket ráztak, és iszonyatosan jól játszottak. Rájuk azt hiszem senkinek nem lesz panasza. Nem vártam meg amíg befejezik, mert eléggé elfáradtam tegnap a Belga koncert alatt, ami amúgy eddig nálam a legjobb buli volt. A villogó fogsorbetéttel színpadra lépő "három tenor" meg persze Titusz, emlékezetes bulit nyomtak az biztos. Én ott csápoltam az első sorba, ahogy az egy fan magatartásához legjobban illik. Levegőt ugyan nem kaptam, de együtt "énekeltem" a kb. 3000-es tömeggel. Aki nem volt ott az bánhatja. Megvolt az igazi disco hangulat. Most alszom egyet, felkészülök az éjszakára.

Penfeszt Pali

Nincsenek megjegyzések: