2008. április 16., szerda

Első élmények



Juhúúhúú, kicsit csepereg, de ez a Pen fesztiválozókat cseppet sem zavarja. Épp most jövök Barabás Lőrincék koncertjéről és le a kalappal. Itt összhangban volt timing, sound, meg feeling - ahogy az egyik zenész barátom mondaná. Aztán kilépve a sátorból, és a füstgép okozta szmogból - értem én, hogy így a fények jobban érvényesülnek, de azt hittem a füstgép a Pepita diszkóval együtt a múlt. Szóval kilépve a sátorból egy utcabálba csöppentem. A La fanfare en Pétard játszik kint a nagyérdeműnek, akik ezt igen szívesen veszik (ők az a francia banda, akik a csapatokat a Széchenyi térről a gyárig kísérte délután). Mögöttem a caféban épp Babarczy Bucsu szól, legyen ez hát a búcsú szó, de csak ma estére. Mert holnap délelőtt megint írok arról, hogy mik történtek még az este folyamán (már amire emlékezni fogok).


Penfeszt Bori

Nincsenek megjegyzések: